Pagina's

maandag 5 januari 2015

easy kussen

In de kerstvakantie maakte ik twee nieuwe overtrekken voor de kussens op de bank. 


De stof vond ik op de markt (nog fijn afgeprijsd ook...). Om er echt een super snel project van te maken, knipte ik heel eenvoudig twee rechthoekige lappen stof. De kussenhoesjes sluiten met een overslag aan de achterkant, dus een rits inzetten is niet nodig. Kan het sneller?


De hoesjes maakte ik compleet met mijn eigen label van Nominette. Eerlijk is eerlijk: het heeft wel wat van die super eenvoudige zwart/witte kussentjes op de bank. 

16 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige kussens. Echt mooie stof heb je gevonden. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stoffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kussens in een leuk stofje ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke overtrekken gemaakt en je label eraan is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, ik schreef ook net een blogpost over eenvoudige kussens:
    http://www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.be/2015/01/handgemaakt-dat-smaakt-onder-de.html
    De jouwe zijn echt prachtig, ik hou van die print!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi, ik vind je eigen label eraan ook erg leuk!


    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en dat stofje is echt helemaal top:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In eerste instantie dacht ik "hoe heeft ze dat gehaakt", maar het is genaaid... Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kussens! De labels maken het af! Ideaal, zo'n eenvoudige werkwijze.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke kussens met een super leuk label!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn erg mooi geworden. Wat een leuk stofje! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen