Pagina's

maandag 12 januari 2015

Quilt cursus Sew Natural

Dit jaar start ik eens met iets heel anders: ik doe mee met de quilt cursus van het blog Sew Natural. De pret begon al met het bestellen en binnen krijgen van de stof. 


Wat een mooi pakketje vond ik in de brievenbus. Ik bestelde de stoffen bij Sew Natural en koos voor een eigen stof pakket (er zijn in de shop ook samengestelde pakketten te koop voor de cursus). 


Het is echt een feestje om met deze mooie stoffen aan de slag te gaan. Hierboven zie je de eerste stap van het blok voor de maand januari...


...en dit is het eindresultaat! Ik ben erg benieuwd naar het blok van februari! 

15 opmerkingen:

  1. Stoffen zijn prachtig!! Ben benieuwd wat het gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De stoffen zien er inderdaad mooi uit!
    Leuk!
    Fijne avond, groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk!!!!
    Dit brengt me toch wel op een idee!
    Stiekem ben ik al weer een beetje aan het patchwork prutsen, maar een 'leiding' zou wat dat betreft leuk zijn.
    Ga zeker je linkjes nog eens goed doorlezen en wie weet wat ik dan ga doen!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om met een heel nieuw iets in het nieuwe jaar te starten.
    Het ziet er goed uit hoor.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi! 'k Ben net volger van haar weblog geworden en ben benieuwd wat julliue ervan maken! Succes!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk project zeg,jij bent ook altijd in voor nieuwe dingen!
    Leuk hoor en mooi kleuren bij elkaar!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stoffen! Ik zag het project al voorbijkomen. Lijkt me zo leuk om nee te doen maar 'iets' in mij twijfelt nog. Maar als ik jouw blok zie.....groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden met deze stoffen-combi! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij is quilten de nieuwe 'verslaving' :-)
    Zit op les hier in het dorp.
    Wens jou ook veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg om weer eens net iets anders te gaan doen. En wat een prachtige stoffen! Dit beloofd iets heel moois te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo knap gemaakt, mooie stofjes. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer eens iets anders. Ik vind het altijd zo knap!
    Leuke start van een nieuw creatief jaar.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen