Pagina's

donderdag 8 januari 2015

Scheepjes CAL 2014

Ik ben er nog mee bezig!! Al komt het einde dan wel in zicht...

Even een paar tussendoor plaatjes, omdat het zo leuk is om te zien...


...alle squares op een stapel, netjes kleur bij kleur. 


...alle vierkantjes uitgelegd op de grond, zo gaat de plaid worden!


Nog even van dichtbij...


...en alle granny squares weer op een stapel. Dit keer netjes rij voor rij opgepakt.

Ik 'join'  nog even verder. Inmiddels ben ik bezig met de laatste verticale rijen en mag ik bijna beginnen aan de rand. Wordt vervolgd...

11 opmerkingen:

  1. Wat een werk zeg ...
    Maar wel héééél mooi hoor ...
    Nog een liefdevol, gezond & creatief 2015 ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt mooi! Succes met het aan elkaar haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een werkje waar je heel veel geduld voor moet hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk fleurige deken! Nog veel plezier ervan, zowel van het laatste stukje haken als het gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! En wat een fijne kleurtjes! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er prachtig uit...mooi gehaakt zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook nog bezig, maar de vossendeken heeft nu even voorrang.
    Die van jou wordt wel heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik denk dat we ongeveer een ver zijn, ik hoop deze avond ook al een deel van de rand te kunnen gaan haken! Ik zal er wel zelf een eigen versie aan geven, denk ik...
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen