Pagina's

zaterdag 31 januari 2015

Scheepjes CAL 2014

De Scheepjes Cal 2014 werd door mij afgemaakt in 2015. Hier zijn dan eindelijk de foto's van de hele deken.


Wat is het lastig om zo'n grote deken mooi op de foto te zetten... 


Het randje maakte ik iets anders dan de originele beschrijving van A creative being . Ik heb alleen picotjes gehaakt met 3 lossen. Die met 5 lossen vond ik iets te groot worden. Hier nog even een goede foto van de rand. 


Op zo'n mooi groot project mag natuurlijk het label Kreamade van Nominette niet ontbreken... 


Helemaal af! 

Er zijn nieuwe volgers, gezellig. Weet je welkom op mijn blog!

17 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ja dat vind ik ook altijd lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden! Leuk met die grote blokken. En zo is het ook nog behapbaar om te maken lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleurrijk geheel! Om vrolijk van te worden.Echt heel mooi.Op naar een volgende deken? Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig geworden, Hennie. De rode rand vind ik er heel erg goed bij passen. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Hennie, daar zitten heel wat uurtjes in.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi geworden, met wit aan elkaar gezet is een goede keuze, zo wordt het echt een lente deken, de rand is ook prachtig afgewerkt. Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW echt super mooi geworden!!!! Echt heel gaaf! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Hennie! Die heb je naast de cal 2014 gemaakt? Petje af voor wat jij allemaal fixt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Ook dat label maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat heb je dat leuk gedaan met de kleuren en patronen diagonaal te rangschikken. Ik ben superfan! Echt prachtig Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen