Pagina's

woensdag 7 januari 2015

zomaar

...ben je dan weer bezig om de kerstspulletjes op te ruimen. Ik kies nu in huis voor winters wit (al zal kleur nooit ontbreken in de woonkamer...).


De mooie witte paper ball vond ik bij de Hema. Ik blijf het leuk vinden om paper balls zo hier een daar neer te leggen of op te hangen. 


De schaal komt uit het mooie servies van mijn ouders en heb je waarschijnlijk al eerder gezien hier op mijn blog. 


Dennenappels mogen van mij nog in deze tijd van het jaar! Hoort toch ook wel bij een winters sfeertje, vind ik dan... 

9 opmerkingen:

  1. Ja hoor,..heerlijk de kerstspullen er weer uit. Ik ga juist wat kleur proberen in huis en wel roze! Genietse,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sfeervol plaatje ...
    Geniet met volle teugen ...
    Wens je nog een gezond en creatief 2015 ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje! Hier gaan de kerstspullen er vandaag uit. Mooi, die paper ball. Ik heb nog in handen gestaan met kleine kerstklokjes, ook van honingraat-papier. Die hadden wij vroeger thuis in het groot, witte en rode.
    Dat haakwerkje erbij vind ik een mooi detail.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wit hoort gewoon bij de winter, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi,simpel en een beetje wit en een beetje kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! HIer ook wit met wat wintersrood.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Prachtige spulletjes en een even zo mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, die ballen. Ik ga gelijk kijken bij de Hema.
    Mijn kerstversiering heb ik vorige week al opgeruimd, al vind ik zo hier en daar nog wat vergeten dingetjes.
    Kijk ook eens op mijn blog. http://keetjewoonaccessoires.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen