Pagina's

maandag 2 februari 2015

6 jaar

Vandaag is jongste dochter dan zomaar 6 jaar geworden! Bij een verjaardag hoort natuurlijk een leuke traktatie. 


Ik maakte van houten memory kaartjes een sleutelhanger. 


Dit keer een mand vol met snoep... Een andere keer maar weer eens nadenken over een gezonde traktatie.... 


Voor de meester en juffen maakte ik kleine cadeauzakjes met behulp van de houten mal van Buiten de Lijntjes . Hierin deed ik een doosje met frisse snoepjes. 


Paste precies...


Vandaag vieren wij feest!

O ja, het leuke papier vond ik bij de Action. Verder zijn er weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter! De traktaties zullen vast in de smaak vallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera voor je meisje...wauwiiii wat ziet dat er te gek uit, zoooo gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke originele traktaties. Daar maakt ze haar klasgenootjes vast blij mee. Gefeliciteerd... met de 6 jarige. Fijne dag met elkaar.
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochter!!! En wat een superleuke traktatie!!
    En de juffen en meesters boffen ook zeg!
    Hele fijne dag vandaag!
    Liefs,
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en origineel bedacht!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt.Die mal heb ik bij anderen ook al voorbij zien komen,is dat echt zo gemakkelijk om mee te plooien dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Heel gemakkelijk in gebruik: de mal omtrekken, knippen, vouwen en plakken! gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Wat een leuke traktatie, leuk idee hoor!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi en origineel gemaakt!! En natuurlijk gefeliciteerd!! Een fijne dag samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd leuk bedacht ,ook ik deed dit altijd voor mijn kinders ,zo lang geleden alweer ,had deze keer meegehaakt aan de piraatjes van mijn kleinzoon was ook weer zo leuk,fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook hier gefeliciteerd!😊 Jullie jongste is dus een dag voor mij jarig. Leuk.

    Je hebt er een leuke gezellige tractatie van gemaakt! Fijn om uit te delen, fijn om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd hoor met je dochter. En wat een leuk idee van dat memory spel...dat ligt hier ook in de kast. Ghi.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk gemaakt, hoe kom je toch op het idee, zo origineel, X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd en gelukkige verjaardag voor je dochter.
    wat een mooie cadeautjes en leuke ideetjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er tof uit! Leuk gemaakt... daar werden ze vast vrolijk van.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd nog met je dochter. Wat heb je een werk gemaakt van de traktatie, ook voor de juffen en meesters. Ziet er heel erg leuk uit, zal wel goed in de smaak gevallen zijn. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hiep hiep hoera voor je dochter! Ze had vast veel succes op school met die leuke sleutelhangers

    BeantwoordenVerwijderen