Pagina's

vrijdag 6 februari 2015

uitnodiging

Bij een verjaardag hoort een feestje. Gisteren deelde jongste dochter de uitnodigingen uit. Ook altijd weer een hele belevenis!


Ik had in de kast nog een setje met van die papieren schoteltjes liggen, ooit gekocht bij de Hema. Voor een feestje van een 6-jarig meisje helemaal goed! Aan de slag dus maar. 


Ik printte alle gegevens op groen papier, knipte hier rondjes van en plakte deze op de voorkant. Vervolgens haakte ik met 3 draden Stylecraft Special DK en haaknaald no. 7 een koord van 30 lossen. In het schoteltje maakte ik met de prym vario tang een gaatje en bevestigde hier het gehaakte koord aan. 


Op de achterkant plakte ik een bloem met daarop de naam van de genodigde. Hierboven dus van jongste dochter zelf (ik maak ook eigenlijk altijd een uitnodiging voor de jarige, wel zo leuk). Nu het feestje nog... 

17 opmerkingen:

  1. Leuk ideetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij weet het altijd mooi & origineel aan te pakken Hennie ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer leuk gedaan! Jij bent toch zó creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk dat je het feestvarkentje zelf ook een kaartje doet! doe ik zelf ook altijd en iedere keer blijkt dat ze dat zelf ook erg leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk bedacht die uitnodiging, en wat ik ook zo tof vind is dat je de jarige zelf ook uitnodigt! Leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe uitnodiging!En dat feestje zal ook wel in orde zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij doet je naam eer aan hoor, echt weer creatief gedaan! Veel plezier met het feestje. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn de uitnodigingen leuk geworden! En een feestje op valentijnsdag.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan zeg! Dat is al een feestje om uit te delen:-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een werk van gemaakt zeg,maar superleuk verzonnen!
    groetjes en fijne verjaardag!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een originele uitnodiging Hennie, dit maakt het vooruitzicht van een feestje alleen maar leuker!!!
    Op naar het feestje!

    Mooi weekend en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je uitnodigingen bijzonder gemaakt zeg! Erg leuk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen