Pagina's

zaterdag 14 maart 2015

creatief met bloggers

Twee weken geleden heb ik een super gezellige middag gehad bij Galerie Lucie in Breukelen. Ik was door Lucie uitgenodigd om samen met nog een aantal andere bloggers een workshop DIY met papier te volgen. Daar hou ik dus echt wel van: een middag knutselen in zo'n fleurig atelier.


Met enorm veel materiaal om mee aan de slag te gaan!


Tussendoor gezellig praten met de andere bloggers. Zien hoe iedereen een totaal andere stijl heeft en iets eigens weet te maken.

Ik maakte zelf o.a. deze leuke ansichtkaart. Op een oude kaart borduurde ik een aantal eenvoudige bloemetjes, zette er een knoop aan en het woord 'happy' is gewoon een leuke toevoeging. 


Ook met lucifersdoosje kan je mooie dingen maken. 


Ik vouwde mijn allereerste kraanvogel. Pfff, dat is echt niet gemakkelijk. Zonder de hulp van Lucie zou dit niet gelukt zijn!


Thuis gaat het feestje dan ook nog eens gezellig verder met het uitpakken van deze goodiebag. 


Wil je nu nog meer foto's en berichtjes zien (o.a. een hele grappige groepsfoto gemaakt met de selfie stick)? Lees dan verder op het blog van Lucie Beck. Nog beter: volg zelf eens zo'n leuke workshop bij haar! Dank je wel Lucie, voor dit fijne initiatief!

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

Als vervolg op mijn berichtje van gisteren: we hebben leuk verkocht op de actiemarkt! De knikkerzakken waren binnen een kwartier allemaal weg!!

13 opmerkingen:

  1. Vond het erg gezellig dat je aanwezig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze real life blog contacten!
    Zo te zien een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super leuk uit!! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bericht Hennie! Zo leuk om te lezen dat we er allemaal zoveel plezier hebben gehad en het ook allemaal geheel in onze eigen stijl in een blogbericht gieten. Ik vond het erg leuk om je te hebben leren kennen irl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk! En al die mooie spulletjes om mee te werken... Wat een genot!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen gemaakt en zo'n goodiebag is altijd leuk om uit te pakken,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een erg gezellige dag, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat zag er een fijne dag uit!
    Geniet nog van je goodie bag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woh, dat ziet er allemaal heel gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woh, dat ziet er allemaal heel gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen