Pagina's

maandag 16 maart 2015

haken en Lennie Flennerie

Het leek mij erg leuk om een combinatie te maken van een klein haakwerkje met de mooie stoffen van Lennie Flennerie. De stoffen zijn zo fleurig, dit moet gewoon leuk zijn om te combineren met kleurig haakwerk. 

Ik kocht bij Echtstudio een paar mooie kleurtjes van het fijne haakkatoen By Claire en haakte hiermee een kleine granny (patroon van de pannenlappen die ik al eerder haakte, zie dit bericht). 

Voor de achterkant haakte ik een vierkantje met uitsluitend vasten. Ik voegde er een randje aan toe en daarna kon ik aan de slag met de stofjes van Lennie Flennerie. 

Het werd weer een bloemetje! Volgens mij is de tool Taggy Tags bij mij toch wel echt favoriet! 

De binnenkant van het lintje maakte ik helemaal af met een stukje stof.

Benodigdheden voor het maken van een sleutelhanger:

  • haakkatoen
  • patroontje van een kleine granny
  • sleutelhanger ring
  • Iron on van Lennie Flennerie
  • tool Taggy Tags van Lennie Flennerie
  • ribbon Graphic Flower van Lennie Flennerie
  • stof Graphic Twist, Graphic Fantasy, Flowers van Lennie Flennerie

Voor de info van verkoopadressen van de producten van Lennie Flennerie, klik even door. 

12 opmerkingen:

  1. Altijd leuk en handig een sleutelhanger ...
    Afgewerkt met een gezellig stofje is hij nog bijzonder ook ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Match goed bij elkaar, de kleuren van het haakkatoen en de LF stoffen, leuk, dat vraagt om meer! groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om haakwerk en Lennie Flennerie te combineren. Mooie hanger.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Erg mooi een combinatie tussen haakwerk en stof. groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is dit, de fleurige stofjes maken het helemaal af en je krijgt er spontaan lentekriebels van!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk leuk!
    Enne..oma heeft een knikkerzak genaaid..van een boerenzakdoek..haha..dochterlief blij..
    Mijn gehaakte knikkerzak is tot toilettas op de camping gebombadeerd...prepuber dochters...lol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wordt de knikkerzak/toilettas dan toch nog goed gebruikt!! gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Vrolijk leuk!
    Enne..oma heeft een knikkerzak genaaid..van een boerenzakdoek..haha..dochterlief blij..
    Mijn gehaakte knikkerzak is tot toilettas op de camping gebombadeerd...prepuber dochters...lol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kan je sleutels niet meer kwijt raken met deze leuke sleutelhanger.