Pagina's

vrijdag 13 maart 2015

knikkerzak meisjes

Deze week stond echt in het teken van productie draaien!! Ik heb nog even heel hard mijn best gedaan en ook voor de meisjes een leuke knikkerzak gemaakt. 


Vanavond is de actiemarkt van de basisschool van onze kinderen en daar zijn o.a. deze knikkerzakken handmade van Kreamade te koop. De opbrengst van de markt gaat naar OpenDoors


Ik ben benieuwd welke naam ik vanavond op deze knikkerzakken mag stempelen!

Wil je nu ook zo'n leuke knikkerzak bestellen? Mail me dan: hennieslingerland@gmail.com . Prijs van de knikkerzak is 7,50 exclusief verzendkosten. 

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn meer dan mooi ...
    Bijna zonde om te gebruiken ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke zakken! Veel succes vandaag, hopenlijk kan er een mooie opbrengst naar Open Doors!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super! hopelijk zijn ze snel verkocht.
    Succes vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor de goede actie hoop ik dat er veel verkocht worden....een heel mooie knikkerzak die nu van pas komt, want de knikkers komen al weer op het plein.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een compliment voor jou...dochterlief vond deze knikkerzak leuker dan de gehaakte knikkerzak waar ik me de hele week al mee bezig hou...oef!
    Je bent ze vanavond vast allemaal kwijt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, dat is nou niet zo leuk! Wacht maar tot je knikkerzak af is, dan komt het helemaal goed! De knikkerzakken waren binnen een kwartier weg... gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Ooh wat zijn ze mooi en vrolijk!
    Fijn weekend Hennie!
    X

    BeantwoordenVerwijderen