Pagina's

maandag 9 maart 2015

knikkerzak

Vorige week werd er een knikkerzak besteld en mocht ik weer aan de slag met de stoere camouflage stof.  


Dit keer pakte ik het anders aan en maakte 4 knikkerzakken tegelijkertijd. Eén knikkerzak voor de bestelling en drie andere knikkerzakken voor de actiemarkt van de basisschool (a.s. vrijdag). 


Allemaal met een ander binnenstofje. Bij de knikkerzakken voor de actiemarkt wordt ter plekke de naam van de eigenaar op het label gestempeld. 


Wil je nu ook zo'n gave knikkerzak? Neem dan per mail contact met mij op. De prijs van de knikkerzakken zijn 7,50 euro per stuk (kleine prijsverhoging), exclusief verzendkosten. Deze week werk ik nog verder aan de meisjes variant. Fijne week voor iedereen!

10 opmerkingen:

  1. Stoer, en mooi afgewerkt met een lief kleurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Coole stofjes en keimooi gemaakt ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie knikkerzakken, wordt er veel geknikkerd bij jullie? Bij ons op school heb ik het al tijden niet meer gezien. Handig, met een naam erop!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Knikkertijd komt en gaat op school. Dus dat komt vast wel goed. gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Het zal vast snel weer knikkertijd worden, dus die stoere zakken zijn zo verkocht vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi!! Echt stoer. Is de stempel gewone inkt of speciale? Goede verkoop vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegd weet ik even niet het merk van de inkt. Je kunt het in ieder geval door even te strijken fixeren op de stof. gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Hier is de knikkertijd ook weer aangebroken...dus...ik mag ook weer achter de naaimachine!
    Ze zijn superleuk geworden bij je!

    BeantwoordenVerwijderen