Pagina's

maandag 2 maart 2015

kussen en Lennie Flennerie

Op de allereerste meeting met de overige dames van het Design team van Lennie Flennerie, zie nog even dit bericht, maakte ik een begin met dit kussenhoesje. Eigenlijk dacht ik dat het al af was, maar toch net niet helemaal... Vorige week heb ik het hoesje dan ook helemaal compleet gemaakt!


Kijk nog maar even mee, naar de super leuke details: huisjes gesneden uit de mooie stof van Lennie Flennerie en een mooie applicatie. 


Ik gebruikte de huisjes plat. Met de colour pad van Lennie Flennerie kan je er ook leuke 3D huisjes van maken. Wil ik zo ie zo nog een keer proberen, dus komt hier vast nog een keer voorbij.


Thuis voegde ik nog stofknoopjes toe. Echt een feestje om deze te maken met de leuke bloemenstof. 

Even een blik over het kussen. Let eens goed op de mooie combi van stoffen/kleuren/applicatie. Alles is op elkaar afgestemd. 


De achterkant van het kussentje sluit met bandjes. Deze naaide ik van de stof die ook terugkomt in de huisjes.


Wat heb je nodig om dit hoesje zelf te maken:

  • ongebleekte katoen
  • vilt
  • stof  van Lennie Flennerie (birds, flowers, graphics, pink Lennie)
  • tools Taggy tags en Party in da house
  • Applicatie Bird


Inmiddels zijn de producten verkrijgbaar in diverse webshops. Je kunt nu dus ook zelf aan de slag met deze fleurige materialen! Op het blog van Lennie Flennerie staan alle shops op een rijtje, dus... klik klik, bestellen en aan de slag!

O ja, even nog als antwoord op de reacties op mijn vorige bericht: inmiddels ben ik weer helemaal beter. Wel een hele vervelende langdurige griep. Maar: ik ben terug!!

14 opmerkingen:

  1. Ik vond het de eerste keer al leuk, met die huisjes. Maar het is nu helemaal mooi geworden. Goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Hennie! en fijn dat je weer beter bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henny, dus dit is wat je afgelopen zaterdag tijdens de bloggers meeting bij Galerie Lucie bedoelde. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je er weer bent, vervelend zeg die griep.
    Je kussen is heel mooi!

    xx Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden! Een feestje om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte lente en fleurige creatie ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer opgeknapt bent. Je kussenhoes is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! En blijft dat nu gewoon zo zitten bij gebruik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het blijft gewoon zitten bij gebruik! gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Je hebt weer iets heek moois gemaakt! Het ziet er heerlijk vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen