Pagina's

maandag 23 maart 2015

Quilt cursus Sew Natural

In dit bericht liet ik jullie het begin zien van de online Quilt cursus van Sew Natural. Inmiddels ben ik weer 2 blokken verder! 

Dit is het blok van februari: 


En deze is van maart:


Ik kocht ook het pakket voor de komende 3 maanden. Ik heb ervoor gekozen om de twee effen kleuren hetzelfde te houden en de gewerkte stoffen te wisselen. Best wel weer blij met m'n stofkeuze. 

Tot nu toe vind ik het erg leuk om elke maand een blok te maken. Wel vind ik het snijden met een rolmes nog echt een lastig iets! Het rolmes en ik zijn nog geen hele dikke vrienden. Maar goed, we oefenen gewoon nog even verder.


Vandaag vieren we hier in huis drie dubbel feest! Vorige week mocht oudste dochter op haar eigen verjaardag haar diploma ophalen (twee keer feest) en vandaag vieren we dit samen met mijn verjaardag (drie keer feest). Iets om dankbaar voor te zijn!!

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, gefeliciteerd, gefeliciteerd!
    Leuk hè om zo'n blok 'onder de knie' te krijgen, op voorhand lijkt het ingewikkeld, maar het valt na uitleg best mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, gefeliciteerd, gefeliciteerd!
    Leuk hè om zo'n blok 'onder de knie' te krijgen, op voorhand lijkt het ingewikkeld, maar het valt na uitleg best mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met al je feestjes!Altijd leuk om iets te vieren,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier van harte gefeliciteerd!! Leuk zeg, zoveel feest! Daarnaast ziet het er super uit. Ik snap ook helemaal wat je bedoelt met dat rolmes, via mijn moeder maak ik er ook gebruik van maar geef mij maar een schaar.. ;-). Fijne dag met al dat gevier! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte , op naar een mooi creatief jaar voor jou. En ook gefeliciteerd voor je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte en dan ook 3x hoera, hoera, hoera! Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd!
    Heb jij ook een goede liniaal ism je rolmes, want dat scheelt een hoop.
    Zelf heb een omnigrid liniaal (wel duur), maar ideaal en daar onder kleine anti slip stickertjes onder geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, leuk dat je meedoet met de quiltcursus, je koos inderdaad hele mooie stofjes! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook aan je dochter een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen