Pagina's

maandag 30 maart 2015

vlaggentasje

Op bestelling mocht ik een tasje maken! Wat leuk om te doen. Ik maakte dit tasje al eerder in deze stoffen: kijk maar in dit bericht.


Er werd gevraagd om lieve licht roze kleuren. Dan wordt zo'n tasje toch opeens weer heel anders dan het eerste!


Ook hier hing ik weer een vrolijk vlaggenslingertje op! Erg leuk om dan bezig te zijn met verschillende stoffen en daar ook weer precies de juiste knoopjes bij te vinden. 


De hengsels werden voorzien van een fel roze paspel. Dit om er toch nog een pittig kleurtje aan toe te voegen. Aan de binnenkant natuurlijk weer mijn eigen label (van Nominette). Eerlijk gezegd kan ik al niet meer zonder deze labels, het maakt je project gewoon af!

Het andere tasje is overigens te koop in de winkel van Juffrouw Saartje.

Wil je ook zo'n leuke tas bestellen? Mail me gerust om te informeren naar de mogelijkheden.

Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog.

8 opmerkingen:

  1. leuk zo'n opdracht en mooi gelukt zeg!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een top zakje geworden ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! De binnenkant is zo mogelijk nog mooier dan de buitenkant :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig een tas met slingers, nooit eerder gezien! Dat is echt een feestje om daarmee rond te lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie
    Wat een leuk blog heb je :) ik ga je volgen. Die tas is ook echt leuk geworden.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief meisjestasje, leuk idee met het slingertje erop!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tas zeg! Ik word hier spontaan heel erg vrolijk van! :-)

    BeantwoordenVerwijderen