Pagina's

woensdag 11 maart 2015

zomaar

...mocht ik een aantal weken geleden versiering ophangen in de kerk voor een zeer bijzondere dienst: een bruiloft!! Via Instagram leerde ik de bruid kennen...


...en zij zorgde zelf voor deze prachtige boomstambordjes met fleurige linten. 


Aan mij de taak om deze bordjes voor de kerkdienst mooi op te hangen aan de stoelen in de kerk. 


Rond de grote pilaren bij de ingang van de kerk knoopte ik 4 meter tule met ook daar weer de toevoeging van een tekst op het boomstambordje. 


Voor het bruidspaar haakte ik een doily, natuurlijk ook in groentinten...


...en stopte deze samen met een bol van een amaryllis in een wit papieren zak. 

Het was zeer bijzonder om op deze manier even onderdeel te zijn van zo'n prachtige dag!

11 opmerkingen:

  1. Leuk dat jij er op die mooie dag bij was en een handje toestak ...
    Origineel de houten stammetjes met een toets naar de lente ...
    Van je cadeau aan het bruidspaar kan ik dit ook zeggen ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om zo een romantische trouwdag extra speciaal te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel erg mooi!! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder om dit te mogen doen, het ziet er ook mooi uit.
    Het bruidspaar zal genoten hebben van de dienst en van de mooie versieringen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Emmy (tante van de bruid)11 maart 2015 om 20:40

    Niet alleen het bruidspaar heeft er van genoten. Wij als familie vonden het ook prachtig! Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! En zo persoonlijk. Dat zie je niet elke dag! Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen