Pagina's

donderdag 26 maart 2015

zomaar

...voorjaar in de vensterbank. Daar hoort voor mij dit lammetje bij!


Mooi hè? De oude botermal vond ik op de rommelmarkt. Volgens mij heb ik vorig jaar ook al een soort gelijk bericht op mijn blog gezet... Het plaatje is zo mooi en nu toch net weer iets anders, dat het best nog een keer kan!


Dit jaar heb ik er weer een aantal paasballen bij gebreid. De patronen komen uit het boek van Arne & Carlos breien op hun paasbest. Zelf vind ik het wat lastig om de eieren mooi in vorm te krijgen, dus dit jaar hou ik het gewoon bij de paasballen. 

Zomaar gezellig om hier en daar in huis neer te leggen of op te hangen. Wordt vervolgd!

8 opmerkingen:

  1. zomaar een gezellig & sfeervol hoekje ...
    Altijd leuk als je in je huisje kan genieten ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig plaatje, zeker met dat heerlijk wollige schaapje erbij, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk schaap. Ik ben gek op schapen (gelukkig heb ik er geen in de tuin... daar ben ik weer veel te lui voor)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi samen gesteld en het maakt niet uit dat je vorig jaar ongeveer hetzelfde had.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat schaapje is leuk! Ik heb nog van dat soort wol liggen, misschien kan ik er eens een schaapje van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi geheel, je lammetje waakt over al je mooie schatten in de prachtige schaal, al met al een mooie sfeer.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen