Pagina's

maandag 20 april 2015

Lennie Flennerie en MDF

En weer een project van Lennie Flennerie! Ik kreeg dit leuke MDF setje opgestuurd door Pronty. Ik heb echt even goed na moeten denken hoe ik dit wandplankje ging opleuken.  


Het onderste gekrulde deel heb ik beplakt met kleine stukjes decopatch papier. Best een heel klusje om alle rondingen mooi te krijgen, maar ook weer leuk om te doen!


De lijm waarmee je het papier plakt, geeft een mooi glimmend laklaagje aan het papier. 


De achterwand beplakte ik met behang met behulp van een vel Stick on van Lennie Flennerie. Op het blog van Lennie Flennerie kan je een filmpje terugvinden over het gebruik van Stick on.


Het plankje in het midden werd helemaal mooi met Colour pad en stof van Lennie Flennerie. Ik gebruikte oranje Colour pad (goed te zien aan het oranje lijntje) en Fabric Butter Flies. Het is echt een kwestie van de vorm overnemen op de papieren laag van de Colour pad, knippen en plakken! Zo eenvoudig kan het zijn... 

12 opmerkingen:

  1. Zo mooi ... een lentefris idee ...
    Romantisch met de twee kopjes ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook erg leuk geworden! Wat een goed idee om kopjes voor de cactussen te gebruiken. Het past er precies bij. Gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, Hennie, echt een mix en match van alle materialen en kleuren, SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap gedaan, lekker fleurig! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een heel vrolijk geheel van genaakt, leuk om zo
    met al die kleuren, die zo goed matchen, te werken.
    Lijkt me een leuk werkje om te maken.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat enig, helemaal mijn smaak!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuk geworden, complimenten hoor! groetjes Judith B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Perfect plankje voor die leuke kopjes zo! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen