Pagina's

donderdag 16 april 2015

Lennie Flennerie lintje

Zo langzamerhand komen aan al mijn sleutels leuke en gezellige haakwerkjes te hangen. Zo ook aan de sleutel van mijn auto.  Het sleutelhoesje is eigenlijk bijna te mooi voor mijn oude autootje! 


Ik haakte het sleutelhoesje met Afrikaanse bloem uit het boekje 'Kleurrijke cadeautjes haken' van Margriet de Muinck. Voor dit leuke tussendoor project gebruikte ik het byClaire nr. 1 katoengaren


Aangezien ik de kleuren van Lennie Flennerie zo mooi vindt passen bij het haakwerk, gebruikte ik een lintje uit deze collectie. Het is een lintje van de Ribbons set Graphic Flower.


De houten kraal heb ik maar even uit de voorraad kralen gepakt van jongste dochter... Het leuke is: trek je aan deze kraal, dan verstop je de sleutel in het hoesje!! 

Ook interesse voor de mooie producten van Lennie Flenniere? Op dit blog vind je alle info met links naar diverse webshops. 

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

21 opmerkingen:

  1. Leuk idee, ga ik ook eens maken, maar dan voor mijn fietssleutel. Mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een handig gehaakt leuk idee ...
    Heb je zo mooi afgewerkt ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke idee. Heb nog gehaakte hexagons liggen. Ik weet nu wat ik daarvan ga maken.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je ze nog hebt liggen, helemaal leuk natuurlijk! gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Leuk ideetje!
    Mooie kleurtjes, daar word je blij van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk hoesje, ik ben dol op de african flower en dit vind ik een leuk tussendoorprojectje ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enne... als je nu een hele stapel haakt en je plakt ze mey Stick on op je auto? Nieuwe look! Je trekt dan vast bekijks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Dat is de auto echt niet meer waard! Zou wel heel mooi worden... gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Hahaha nou dan is het in ene geen tussendoorprojectje meer in ieder geval lol
    Maar wel een 'blikvanger' :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! En ook heel handig lijkt mij. Ik wil nog steeds zoiets maken (voor onze huissleutel), maar ja... Die to-do-list van mij... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die lijstjes (of lijsten) ken ik... gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Klopt! Het is inderdaad een Afrikaanse bloem. gr. Hennie

      Verwijderen
  10. Leuk orgineel en ook leuk om weg te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk om kado te doen en een lekker klein werkje altijd leuk voor tussendoor !!
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan! Mooie kleuren.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee, moet ik ook nog maar eens proberen..

    BeantwoordenVerwijderen