Pagina's

woensdag 22 april 2015

zomaar

...vind je op Instagram een patroon van een enorm mooie granny square. Die moet gewoon gehaakt worden!


De square heeft de mooie hashtag rusticlacesquare gekregen. Voor de naam alleen al, start je toch met dit haakproject? Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee ga doen, maar dat komt wel goed!


Ik gebruikte weer een aantal mooie kleuren van het garen byClaire


Wat ook nog eens leuk is: ik heb op Instagram inmiddels al meer dan 1000 volgers! Wil je me ook volgen? Je kunt me vinden op Instagram als (hoe kan het ook anders) @kreamade. Ben je dan toch op Instagram, zoek even op #rusticlacesquare en je ziet de mooiste plaatjes voorbij gaan!

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig patroon is dit, voor de naam alleen al zou je inderdaad overstag gaan:)
    Veel plezier met haken.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Dit is ├ęcht een beauty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken. Kussen? sjaal? Tas?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi patroon!! Lang leve IG, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IG is zo leuk!! Heb jou al gevonden hoor! gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Woop woooop your version is gorgeous!!! My IG name is @rawrustic and instagrammer @suregal decided to name the square the rusticlaces square :-) It is such a gorgeous gorgeous pattern! My blanket consists of 9-7=63 squares! Please make a blanket ;-)

    BeantwoordenVerwijderen