Pagina's

woensdag 8 april 2015

zomaar

...ging ik vorige week woensdag naar een avond van Craftparty Gouda. Craftparty Gouda organiseert eens in de 6 tot 8 weken een creatieve, laagdrempelige avond. 

Deze avond gingen we aan de slag met bloemen, blad en piepschuim...


...en maakten dit leuke mandje. De workshop werd verzorgd door Atelier Natuurschatten


In twee uur tijd was dit groen project af! 

Ook vulden we nog een kopje of sauskom met van die lieve kleine viooltjes (die zijn bij mij toch wel favoriet).


Ik was echt verrast door de mooie locatie waar we te gast waren. Kijk maar eens op de site van  Gouwe Stek Natuurlijk Zomaar een onverwachts landelijk plekje in Gouda. 

Terwijl wij hard aan het werk waren, werden deze heerlijke chocolade koekjes voor ons gebakken door Hans de Gier.


Ik ging deze avond op stap zonder camera.  De foto's hierboven (behalve de koekjes) heb ik dan ook gemaakt met mijn mobiel. Volgens mij toch nog best goed gelukt!

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Die miniviooltjes in het kopje vind ik ook schattig!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's zijn zeer zeker goed gelukt! Het viooltje in het kopje is echt heel erg mooi. Je groenstuk trouwens ook. Fijne avond nog!
    Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Foto's zijn orima gelukt hoor!
    Mooie kleuren in je groenstuk. En die viooltjes zijn schattig, zeker in zo'n kopje.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn viooltjes zijn al dood... Oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig die viooltjes in de kopjes. Maar je stukje is ook heel goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi! Ik heb ook eens viooltjes in soepkommen gedaan, kan ik wel weer eens doen. Het staat zo gezellig in de vensterbank en ze gaan best lang mee.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig he zo'n mobiel met camera!
    Je foto's en je stukjes zijn leuk gelukt!
    geniet ervan!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sfeervol bloemstuk ... gezellig ...
    Je kopje vind ik prachtig met het rozenmotiefje ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je foto's zijn super gelukt, evenals je werkstukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je foto's tonen ons hoe leuk het was, dus helemaal gelukt.
    Ik vind je stukjes prachtig.


    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij doet je blognaam echt eer aan hoor, wat ben je toch creatief. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen