Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

kringloop

Bij de kringloop vond ik twee tafelkleedjes met een mooi printje en belangrijk: zonder vlekjes! Ik maakte van de twee tafelkleedjes twee kussenhoesjes. 


Dan heb je zomaar een nieuwe frisse stapel met kussens op de bank. Van boven naar onder: kussenhoesje kringloop, twee keer tafelkleedjes-kussen-kringloop, Hema, Ikea. 


Even van dichtbij de printjes van de kringloop stof: eigenlijk verschrikkelijk ouderwets, maar toch zo bij elkaar weer hip! Natuurlijk stikte ik ook weer het label van Nominette tussen uit. 


Voor de achterkant van de kussens maakte ik weer een grote overflap. Op die manier is het niet nodig een rits in te zetten. Bij de bovenste heb ik de originele afwerking gebruikt van het tafelkleedje. Zo'n mooi gelockt randje mag best gezien worden, toch?

Wij hebben hier twee weken vakantie, dus het zal even rustig zijn op mijn blog! Geniet van jullie weken!

12 opmerkingen:

  1. De stofjes passen zo gezellig bij elkaar ...
    De kussens hebben een chique uitstraling hoor ...
    Zo zie je maar mooi hoeft niet altijd duur te zijn ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ziet er gezellig uit. Het geeft inspiratie (ik moet nieuwe kussentjes voor in de veranda). En die met die klimop vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er mooi uit, niets ouderwets. Hier ook vakantie, geniet er van!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! De komende twee weken tijd om nog meer moois te freubelen. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stofjes! Wat een vondst. En prachtig afgewerkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad hele frisse kussentjes, hartstikke leuk!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kussentjes! Mooi gedaan!

    Een fijne vakantie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke retro -achtige kussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen