Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Zomaar

...kreeg ik deze week mooie post!! 


Ik kreeg dit mooi geborduurde armbandje toegestuurd en een hele lieve kaart! De armband ga ik natuurlijk met veel plezier dragen. De kaart kreeg een plekje in een houten lijstje. Het lijstje zette ik eerst 1 keer in de grondverf, daarna plakte ik er stukjes kant op en verfde nog een keer. De stukjes kant verfde ik gewoon mee. 


Ik kreeg deze post toegestuurd, omdat ik zelf iets naar een mede Instagrammer opstuurde. Dus: nu nog niet overtuigd? Instagram is echt gezellig! Misschien zie ik je terug op Instagram?? Zomaar, omdat het leuk is?

14 opmerkingen:

  1. Je bent verwend! Ben gelijk eens gaan kijken wij de shop van de armbanden.. kwijl kwijl ;-). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, en een mooie armband. En inderdaad IG is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om verrast te worden. De armband is prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om zomaar post te krijgen,hier nog gene IG want mijne gsm laat het nog niet toe om foto's op FB te plaatsen dus verwacht ik ook dat het niet lukt op IG maar wie weet,ooit eens,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zomaar post krijgen blijft leuk. Helaas doen nog maar weinig mensen aan post sturen met bijzonderheden laat staan zomaar ;) Dus extra dierbaar dan vind ik.
    Prachtige armband trouwens, erg leuk.
    Ik doe eigenlijk weinig met instagram maar zal mijn account toch maar eens wat 'af gaan stoffen' en leven inblazen daar ;D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke armband. Ik krijg nou bijna nooit zulke leuke post ;-P haha. Ik ben ook net bezig met Instagram (had het al wel een tijdje, maar deed er niks mee). mijn Instagramnaam is: casa_crea_emilia :-) Ik ga jouw in ieder geval volgen :-). Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een verrassing op de mat doet het altijd goed!
    Daar wordt je BLIJ van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe dat ook regelmatig en vond t heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig ... Na genieten van een lief pakje ...
    Het fotolijstje heb jij weer handig en mooi aangepakt ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. IG is leuk maar Bloggerland is ook nog steeds oké hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen