Pagina's

vrijdag 12 juni 2015

Done

Done: de avondvierdaagse (bijna dan). Vanavond is DE laatste avond. De avond die het leukste is om te lopen volgens jongste zoon. 


Ook dit jaar maakte ik weer een klein uitdeelcadeautje. Ik sneed met behulp van de Sizzix sterren uit van die witte HEMA kaarten en lijntjes papier. De witte sterren heb ik verpakt in aluminiumfolie (even goed kijken op de foto hierboven, dan kan je dit zien).


Op de lijntjes papier sterren stempelde ik het woordje: DONE. 


De sterren plakte ik op elkaar en kregen een leuk rood-wit-blauw lintje. 


Het glimmertje op de achterkant staat best stoer vind ik! Net de zilveren medaille, maar dan toch weer anders. 


En ja, een (suikervrij) snoepje mag niet ontbreken toch? Dus alles bij elkaar in een folie zakje, touwtje eraan en vanavond kan jongste zoon uitdelen!

12 opmerkingen:

  1. Altijd origineel en zo tof ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van stempel en de lijntjes van het papier, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke 'medailles'...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof bedacht en gemaakt!!! Wat ben je toch een leuke, Krea-moeder :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Beter dan de snoepboeketten en zo die je steeds vaker ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel! Jammer dat ik het nu pas lees, mijn dochter heeft hem hier net 2 weken geleden gelopen. Voor een volgende keer onthouden dan maar. Creatief hoor! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen