Pagina's

maandag 29 juni 2015

gehaakte slinger

In opdracht mocht ik een bloemenslinger haken. Altijd leuk om te doen natuurlijk!


Ik kreeg een stukje Pip behang en daarbij heb ik een aantal mooie kleuren uitgezocht van het ByClaire nr. 1 garen. 


Natuurlijk verpakte ik de slinger ook weer in een foliezakje. Staat altijd feestelijk!


Het patroon van de bloemenslinger kan je terugvinden op het blog van Silly Old Suitcase. Wil je dat ik zo'n slinger voor je haak, neem dan gerust contact op!

13 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes heb je gebruikt hoor ...
    Past zo gezellig bij het zomer gevoel ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vrolijke slinger is het geworden! Ik word er blij van als ik dit zie ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, heerlijke kleuren zeg.
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier hangt de Silly Old Suitcase slinger ook al langer aan de muur. Zo vrolijk!
    Ik vind jouw kleurtjes erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! En zo mooi verpakt met die lieve labels!
    Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk geworden! Daar zijn ze vast heel blij mee! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. mooie kleuren en zo mooi verpakt. Een feestje om te krijgen. Heerlijk ook om hier mee aan het werk te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijk! Past goed bij deze tropische temperaturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige opdracht! Heerlijk! Ziet er zo schattig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn dochter had het behang in het blauw maar nu ze naar de middelbare school ging moest het weg, zo jammer.Als ze het nog had gehad dan had ik zeker ook zo'n slinger bij je besteld, wat staat dat leuk bij het behang. Knap hoor dat je dat allemaal kan. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijk patroontje!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen