Pagina's

maandag 15 juni 2015

Tas

Project TAS: ik ben er eigenlijk niet helemaal tevreden over... Maar ja, dat gebeurt wel eens! Kijk maar even mee:


Misschien zie je al direct wat er mis is: de stof is gewoon niet stevig genoeg! Ik gebruikte het geplastificeerde katoen van Stoffendienst. Prachtig materiaal om mee te werken, maar dan wel op de juiste manier. Ik heb de katoen verstevigd met een stevige strijkvlies, maar had gewoon een andere variant moeten gebruiken... 


Ik ben wel helemaal weg van de stoffen uit de collectie van Soft Cactus en bij Stoffendienst dan ook nog eens verkrijgbaar in geplastificeerd katoen. En geloof me: je kan er enorme mooie dingen van maken!! Dus... de volgende keer doe ik het anders!

Ook bij deze tas gebruikte ik weer het mooie label van Nominette. Het patroon van de tas kan je terugvinden bij Sew Natural. Ik heb de afmetingen wel aangepast!

Tja, nu ga ik dit berichtje toch maar gewoon plaatsen en de tas ook gewoon gebruiken! 

6 opmerkingen:

  1. Stoer om iets te bloggen waar je niet helemaal tevreden over bent! Vind m leuk.
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe dan ook ... ik vind het een top tas ...
    Leuk afgewerkt ... mooie stof ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik als leek kijk er met andere ogen naar en kan alleen maar zeggen dat hij prachtig is hoor! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maar wát een prachtig stofje... En zo netjes gemaakt!
    Zouden een soort van plastic schotjes nog kunnen helpen?

    BeantwoordenVerwijderen