Pagina's

donderdag 18 juni 2015

Workshop

Wat was dit leuk om te doen! Afgelopen zaterdag mocht ik een workshop geven! Ik heb ervoor gekozen om te werken met de Iron on van Lennie Flennerie. Met dit materiaal kan je eenvoudig stof strijken op iets anders. Het blijft echt prima zitten en belangrijk: extra vastzetten met een stikseltje is niet nodig!


Ik maakte thuis als voorbeeld de bovenstaande canvas tas en versierde deze met een leuke vlaggenlijn. De stof van de vlaggetjes is overigens van Kwantum! Als extraatje kon er, buiten het versieren van de tas met stof, nog een leuke tassenhanger gemaakt worden.  


Het is enorm leuk om te zien hoe iedereen aan de slag gaat met alle beschikbare materialen. De één koos om de mallen te gebruiken van Lennie Flennerie, maar er werd ook zo uit de hand iets op stof getekend en op de tas gestreken.


Al met al: heel leuk om te doen! Ik zou zo'n workshop best nog een keer willen geven! 

Ben je nu benieuwd naar alle materialen van Lennie Flennerie? Kijk dan even op haar blog, hier vind je allerlei links naar DIY filmpjes, facebook en belangrijk: de webshops waar je deze gave materialen kunt bestellen!

7 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit en de mogelijkheden zijn volgens mij eindeloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Hennie! Leuk is het hè, om te zien hoe je jouw inspiratie, kennis en ideeën kunt overdragen aan enthousiaste mensen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een workshop hebt gegeven , dat had ik even gemist. Ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit allemaal! Was vast heel gezellig om zo met z'n allen bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk geworden en super dat je het er niet op hoeft vast te naaien. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen