Pagina's

woensdag 24 juni 2015

Zomaar

...liepen mijn man en ik vorige week twee etappes van het Pieterpad! Iets wat al langer in ons hoofd zat, maar nog niet werd uitgevoerd. En ja, het is echt leuk!!


Dit keer heb ik niet met mijn fototoestel rond gelopen en maakte alle foto's met de mobiel. Toch wel handig en het scheelt aanzienlijk in gewicht. 

Dus misschien iets mindere kwaliteit, maar wel even een paar plaatjes om mee te genieten. Op de foto hierboven zie je wat mooie bordjes die we tegenkwamen onderweg. Naast deze bordjes zagen we ook nog het bordje: Pas op voor de stier! Tja, en dan moet je zo'n weiland toch oversteken. Gelukkig voor ons was de stier nergens te zien (pfff). 


We hebben overnacht in de stad Groningen. Echt gewoon midden in het centrum! Klik hier maar even voor de site van het hotel. 

Kortom: twee dagen genoten. Nu weer even de schouders eronder en toewerken naar de vakantie!!

4 opmerkingen:

  1. Zag er een fijn en gezellig weekend uit ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, lekker wandelen..
    wij waren ook verleden week twee dagen uit..zie mijn blog..
    Helaas kwam ik er niet helemaal ongeschonden uit:)
    Ik moet nog een week rust houden en dan fysio:(((

    Maar heerlijk blijft het, er lekker even samen op uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, dat hotel! Wat gezellig en het zijn goeie foto's hoor.

    BeantwoordenVerwijderen