Pagina's

maandag 13 juli 2015

Lennie Flennerie en cadeau voor de juf

Afgelopen week was de laatste schoolweek van de kids! Nu heerlijk genieten van 6 weken vakantie!! Natuurlijk maakte ik ook dit jaar weer een cadeautje voor de juffen. 


Dit keer heb ik canvastasjes versierd met mooie stoffen. Met de handige tools van Lennie Flennerie is het een kwestie van overtekenen, knippen en strijken. Al eerder gaf ik een workshop voor het maken van zo'n leuke tas, lees maar even hier. Ik vond het eerlijk gezegd best heel leuk om nu zelf 3 tasjes te maken!


Het mooie vloeipapier bestelde ik bij Leuke Lintjes. Het geeft als verpakking echt iets extra's aan het cadeautje. 


Bij de onderste twee tassen heb ik gebruik gemaakt van de mooie stoffen van de Kwantum. Ik ben echt fan!! Super mooie dessins en dat dan ook nog eens voor 5 euro per meter. 

De stenen die je ziet aan de tashangers vond ik overigens ook bij de Kwantum. De stenen zaten op een ijzerdraad geregen en vormden zo een decoratief hart. Ik heb het hart eenvoudig opengebogen. Vervolgens heb je dan een hele verzameling stenen, die enorm leuk zijn om creatief te gebruiken. 

Zo, dit was mijn laatste blogpost! Ik ga de komende 6 weken vakantie houden, genieten van het gezin en off-line. Jullie wens ik een hele fijne zomerperiode toe en tot over 6 weken!

10 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes!!!
    Have fun...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte mooie bedankjes! En het papier is inderdaad erg mooi. Geniet van je vakantie met je gezin, op en top verdiend! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke cadeautjes ...
    Fijne vakantie ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de juffen boffen met zo'n leuk kadootje. Fijne vakantie. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat ziet er weer prachtig uit zeg.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie voor jullie gezin.Mooie gemaakt zeg en ik ga ook eens langs Kwantum moeten rijden als ik dat stofje en die prijs zie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke cadeau's en tips. Ik wens je een hele fijne en gezellige tijd toe met je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi allemaal. Bedankt voor de tip over de Kwantum stoffen.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Nooit geweten dat ze dit soort stoffen hebben bij de Kwantum. Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen