Pagina's

donderdag 9 juli 2015

Scheepjes Spring-to-Summer CAL2015

Ohoh, ik vond de plaatjes die ik voorbij zag komen van de Scheepjes Spring-to-Summer Cal2015 zo mooi!! Maar... eigenlijk zou ik dit jaar niet meehaken aan CALs! Ik wilde lekker bezig zijn met mijn eigen projecten. Toch ben ik gestart!!


Via Instagram ontdekte ik dit mooie garen. Ik kocht het zelf bij Caro's Atelier (snelle service en lage verzendkosten). De samenstelling van Drops Belle lijkt zelfs een beetje op het originele garen van de Scheepjes Spring-to-Summer CAL2015.  


Met wel 1 verschilletje: de prijs ligt heel wat lager. Op dit moment zijn de Drops Belle bollen ook nog eens in de aanbieding!! En dus haak ik nu rondjes...


...en block ik ze ook nog eens heel netjes tussendoor.


Mooi stapeltje toch??

8 opmerkingen:

  1. Oh ik herken de drang ,word vast heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! En bedankt voor de tip. De prijs hield mij nl echt tegen moet ik zeggen...
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kriebelt toch he?! Ik kan het ook niet laten en helemaal niet met deze prijs. Ik zit wel te twijfelen tussen drops belle of drops paris. Heb jij ervaring met de laatste?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Drops Paris vind ik meer splijten en ook voor dit project te zwaar. Met de Drops Belle krijg je een mooie luchtige omslagdoek. Succes! gr. Hennie

      Verwijderen