Pagina's

vrijdag 28 augustus 2015

Lennie Flennerie en label

Bij de tools van Lennie Flennerie horen enorme leuke sjablonen. Eigenlijk kennen we dit allemaal wel van vroeger: trek de figuur om en je kunt iets moois knippen. 


Zo maakte ik in de vakantie dit label. Wat heb je hiervoor nodig?? 

  • papier
  • borduurnaald en draad
  • touw
  • oogje van Prym
  • colourpad Lennie Flennerie
  • tool Taggy Tags van Lennie Flennerie


Ik heb als eerste op het papier het hart geborduurd. Het patroon kan je trouwens hier terugvinden. Ik denk zomaar, dat er meer liefhebbers zijn voor dit figuurtje!


Vervolgens is het een kwestie van de 3 laagjes op elkaar plakken. Aangezien de colour pad op beide kanten een stickerlaagje heeft is dit zeer eenvoudig. Heb je dit gedaan, dan neem je met het sjabloon het label over op de bovenste laag en knippen maar!


Als laatste bevestig je het Prym oogje. Zelf gebruik ik hiervoor de Prymtang. Nog een stoer touwtje erdoor en je hebt een mooi label!

Op dit blog vind je alle info over de producten van Lennie Flennerie.

6 opmerkingen:

  1. Leuk Hennie. ook het Prym oogje maakt het af. Dat heb ik nog nooit gebruikt maar daar gaat vast snel verandering in komen ;-)

    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig! Wat leuk zeg.Maar ik kijk niet teveel want heb al teveel hobby's en te weinig tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu zie ik pas dat het van LF is...super leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft me verbazen, dat LF. Kei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn leuke labels, mooi met dat hart erop geborduurd.
    LF heeft heel veel leuke ideetjes, jij bent er goed in:)

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen