Pagina's

donderdag 10 september 2015

etui

Jongste dochter is na de vakantie gestart in groep 3. Wat is er dan leuker om een etui voor haar te maken?? 


Ik maakte dit etui op een warme middag aan de tuintafel. Jongste dochter plonsde op dat moment nog samen met een vriendinnetje in het badje. Ik kan het me nu al niet meer voorstellen...


De stof van de buitenkant is een mooie stevige stof van Kwantum. De stof aan de binnenkant is van Soft Cactus


De basis van het patroon is terug te vinden op het blog van Oon. De ingevouwen hoekjes maakte ik zoals beschreven op het blog van Me & Sew


Inmiddels heb ik alweer een andere beschrijving gevonden en er weer 2 gemaakt. Echt een leuk projectje!

9 opmerkingen:

  1. Alles wat je zelf maakt, is leuk...dat blijkt wel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik en mijn naaimachine zijn niet echt vriendinnen ...
    Heerlijk als ik dan zie wat moois jij allemaal maakt ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke etui en zo mooi afgewerkt. Daar is er maar 1 van, origineel hoor! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te maken,hé!Ik heb er vorige week ook eentje gemaakt,hier te zien:http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/2015/09/pennenzak.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt heel mooi! Echt een creatieveling, jij! Mijn dochter koopt elk jaar een nieuwe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjongejonge, wat een vakwerk, zo netjes!
    Ik vind de combinatie van zwart-wit en kleur helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat netjes gemaakt. Ben ik jaloers op hoor. Heb van de week nog achter de naaimachine gezeten maar bij mij lukt het nog niet zo ;-(
    Blijven oefenen en wie weet komt er ooit ook zoiets moois van mijn hand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd. En de kwantum is goed bezig qua stoffen!! Zit echt veel moois bij.Geniet nog even van de mooie nazomer dagen die we steeds nog krijgen.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een leuke etui. Wat maak jij alles altijd mooi. Jouw dochter kan hierin fijn haar potloden bewaren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen