Pagina's

zaterdag 12 september 2015

Feestje

En een feestje was het!! Gisteren vierden wij het feestje van jongste zoon: een echt groep-8-feestje!


In deze leuke trekkershutten hebben de jongens een nachtje geslapen (of juist niet geslapen...).


We hebben ons best gedaan om de jongens zo moe mogelijk te maken!! Onder andere door een fijne plons en ploeter tocht over en door sloten. 


Zoals je ziet: eerst is dat slootwater niet zo fijn, maar ben je dan eenmaal toch nat, dan maakt het niet zo heel veel meer uit! Het parcours werd zowel over als door de sloot gelopen... 


Tussendoor heb ik ook nog wat mooie plaatjes kunnen schieten! Ik hou daar wel van...


De dag afsluiten deden we natuurlijk met een barbecue. Altijd goed!!

Adres van de feestlocatie kan je hier terugvinden. De jongens hebben genoten van het feestje en eerlijk gezegd: wij ook!!

12 opmerkingen:

  1. Wat een TOP feestje!!
    Ik heb even bij de link gekeken, ga hem zeker opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een TOP feestje!!
    Ik heb even bij de link gekeken, ga hem zeker opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog!
    En fijn, dat de jongens zo genoten hebben, en jullie ook natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zal een gezellige bende zijn geweest ,leuke foto s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Ik geloof niet dat ik ooit foto's gezien heb van een nóg stoerder feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk feestje, dat zullen ze zich nog lang herinneren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd nog. Zo te lezen hebben ze een topdag gehad, precies zoals feestjes horen te zijn. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Wat een goed idee zeg. Dat zullen ze nooit vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen