Pagina's

dinsdag 1 september 2015

Kwantum sleutelhanger

De stof Romy van Kwantum is zo enorm leuk! De figuurtjes op de stof vormen samen een super vrolijk geheel, maar ook apart en los geknipt van elkaar kan je er alle kanten mee op. 

Zo maakte ik deze fleurige sleutelhangers.  


Voor de voorkant knipte ik leuke hart- en bloemenfiguren uit de stof. 


Voor de achterkant gebruikte ik verhuisdekenstof. Deze stof is zo ie zo mooi van kleur en heeft een stoere grove structuur. 


Met een knoopje en een mooi lintje maak je de sleutelhanger helemaal af. Ik gebruikte zelf mijn Kreamade label van Nominette


Lief toch? Simpel om te maken en toch een leuk resultaat. 

11 opmerkingen:

  1. Die zien er gezellig uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kwantum heeft van die leuke stoffen en betaalbaar. Mooie combinatie van de dekenstof en katoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vrolijk! Ik vind het maar knap dat je zo netjes langs zo'n randje kunt naaien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk joh! Zeker in combinatie met die verhuisdeken en je mooie label.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof gemaakt!Altijd handig om wat sleutelhangers klaar in huis te hebben,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt heel leuk geworden, leuk ook met die zachte achterkant een goed idee.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen