Pagina's

maandag 21 september 2015

Lennie Flennerie en Kwantum

Dit keer een hele eenvoudige DIY met de mooie stoffen van Kwantum en het praktische materiaal van Lennie Flennerie. Kijk maar even mee:


Van de Kwantum stoffen is stof Joep mijn absolute favoriet! En ik denk zomaar niet alleen van mij. 


Met behulp van de handige Stick-on van Lennie Flennerie beplakte ik het houten hart met stof. Als je even doorklikt naar het blog van Lennie Flennerie,  dan vind je daar allerlei leuke voorbeelden en links naar filmpjes over het gebruik van het materiaal. 


Even een korte beschrijving:

  • trek het hart om op de Stick-on (ik gebruik hiervoor verdwijnstift) en knip uit
  • verwijder 1 beschermvel en plak de Stick-on op de achterkant van de stof
  • knip vervolgens het hart uit de stof. Je volgt hiervoor gewoon het buitenrandje van de Stick-on
  • leg het stoffen hart op het houten hart (goede kant van de stof naar boven) en geef aan waar het gat in het hart zit
  • maak met behulp van de Prym vario tang op die plek een gaatje in de stof
  • verwijder het tweede beschermvel en plak het stoffen hart op het houten hart
  • bevestig een touwtje aan het hart en geef het een mooi plaatsje!


Benodigdheden:
  • houten hart van Xenos
  • stof Joep van Kwantum
  • Stick-on van Lennie Flennerie
  • Prym vario tang
  • stukje touw
  • verdwijnstift

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk geworden en fijn dat het ook zo makkelijk te maken is. Een echte leukerd om ook kado te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi, stoer hart.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi, stoer hart.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gedaan,ik heb ook van dat spul liggen dus wie weet,zie je ook nog eens wat voor bij komen...
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Grappig ook, dat 'optisch bedrog'. Een beetje pop-art-achtig :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat weer leuk gedaan! Ik heb de kwantum ook ontdekt met zijn leuke stofjes :).

    BeantwoordenVerwijderen