Pagina's

dinsdag 15 september 2015

Notitieboekje

De notitieboekjes van de Hema blijven leuk om mee te knutselen. 


Zo versierde ik dit boekje met een geborduurd hart. Het hart heb je al eerder op mijn blog gezien bij het geborduurde label. In het label-bericht staat ook de link naar het patroontje.


Dit keer eens geen kleur gebruikt, maar mooi neutraal gebleven. 


Aan de binnenkant plakte ik over de draadjes een papieren hart. 


Hoe leuk ik Hema ook vind, het logo op de achterkant van het boekje heb ik verstopt onder een gouden hartje. Deze stickertjes koop je óók bij de Hema, dat dan weer wel...

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Ga ik ook eens proberen.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van eenvoudig bruin naar tof op gepimpte versie die natuurlijk veel leuker is om mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd handig zo'n notitieboekje ...
    Nog leuker als het mooi versiert is ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar kun je er nooit genoeg van hebben. Mooi zo geborduurd. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi geworden en wat slim van de achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Ik zag ze al bij je op IG langskomen, echt super. Hema heeft vaak veel leuks ;) ik hou van die winkel haha
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen