Pagina's

maandag 19 oktober 2015

etuis

Leuk, leuk!! Ik mocht eens even 7 etuis maken! Heerlijk combineren met de verschillende kleuren stof/ritsen/paspels.


Ik maakte etuis voor jongens...


...en voor meisjes. De stof voor de buitenkant is de mooie stof Luciano grijs van Kwantum


Met hele leuke binnenkantjes. De stof die je hierboven ziet vond ik in een kringloopwinkel in Frankrijk. Het was ooit een kussensloop voor zo'n echte franse kussenrol.


En deze dan: gewoon in Nederland. Het is een soort PIP-achtig stofje, gewoon te leuk!


Voor de jongens zijn sterrenstoffen altijd weer stoer. Deze hierboven is een petrol kleur. Is helaas niet zo heel goed te zien op de foto. Ik vond het zo heerlijk om nog even buiten in het zonnetje foto's te maken, maar het maakt het er niet heel veel duidelijker op.... 


Nu op van die grijze dagen, vind ik gewoon wel even fijn om zonnige foto's op mijn blog te zetten! 

Het patroon van de etuis kan je terugvinden op het blog van Oon. Op dit blog vind je nog een aanvullende beschrijving waarmee je de etuis nog mooier kan maken: Spiegelstiksels

Vind je het nu niks om een etui zelf te maken, ik wil het ook wel voor je doen! De prijs is 7,50 euro exclusief verzendkosten. Kleuren van rits/paspel kan afwijken van de foto's hierboven. Mail me gerust voor info: hennieslingerland@gmail.com. 

12 opmerkingen:

  1. Mooie combinaties van de verschillende dessins, paspels en ritsen en het rood wit blauwe labeltje/lipje maakt het helemaal af. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zulke opdrachten en idd een beetje zon is best fijn!
    Hopelijk mooie dagen in de herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zulke opdrachten en idd een beetje zon is best fijn!
    Hopelijk mooie dagen in de herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt. Ik hoor de laatste tijd veel over stoffen van de Kwantum, toch maar eens gaan kijken denk ik! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Bedankt voor de patroontips! Ik was er nog naar op zoek. Het lijkt mij leuk om deze in het klein (een kubusvorm) te maken voor de fopspeen van Justin. De rits heb ik al in huis, de stofjes heb ik liggen, nu nog maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super goed gelukt, wat een variatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! En bedankt voor de linkjes (en de Kwantum-tip.. ben er vorige week ook geweest en goed geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je opdracht is geslaagd hoor ...
    Ze zijn stuk voor stuk TOP ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi allemaal met ene aparte binnenkant. Lijkt me een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk zeg!
    Is het niet lastig om die rits erin te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ritsen valt heel erg mee. Gewoon even goed de beschrijving volgen. gr. Hennie

      Verwijderen