Pagina's

woensdag 7 oktober 2015

Flight of Fancy

In mijn eigen tempo haakte ik mee aan de Scheepjes Spring-to-Summer CAL2015. Wat een mooi project om te haken en nu ook te dragen!! 


Dit is het geworden! Ik gebruikte als garen Drops Belle. 


Vind ik Drops normaal toch wat splijten, bij dit garen is dit eigenlijk niet het geval. Het haakt heerlijk weg en geeft een mooi luchtig haakwerk.


Door de vorm van de omslagdoek is het een sjaal geworden die op veel manieren te dragen is. 


Natuurlijk ook even de rand in de picture, met heel veel picotjes! 

Dus.... zin in heel veel afzonderlijke bloemetjes haken en daar een prachtige sjaal van maken?? Kijk hier maar voor alle downloads. 

12 opmerkingen:

  1. het lijkt me een hele klus... maar wel ontzettend mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie sjaal!
    Jij haakt ook heel wat af, ijverige bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die zou ik ook wel willen dragen...:-), schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ooit ga ik deze ook nog eens haken,eerst moed verzamelen. Wat een klus moet dit geweest zijn. Veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurtjes heb je ervoor gebruikt! Ik vind het een plaatje geworden!
    Mmmmm ik denk toch dat deze sjaal op mijn wil-ik-ook-nog-maken-lijst komt te staan nu ik de jouw heb gezien ;-)
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW echt prachtig zeg!Om werkelijk waar jaloers op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie sjaal! Daar zul je veel bekijks mee hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou die is schitterend geworden, maar ook je handschoenen van je volgende post zijn heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen