Pagina's

maandag 26 oktober 2015

Glitter

Vreemd! Normaal duurt het bij mij heel lang voordat de decembersfeer 'valt'. Maar dit jaar heb ik nu al zin in glitters en het is nog steeds maar de maand Oktober!! 


Om toch al een beetje bezig te zijn met feestelijke dingetjes, haakte ik deze hanger. 


Die kan best nu al ophangen in de woonkamer, toch??! Het patroon kan je terugvinden in het boekje Haken & Kleur Feest. 


Ik gebruikte het mooie byClaire nr.1 garen en natuurlijk een glitterdraadje! 

Dit weekend heb ik mijn eerste kerstbal van dit jaar alweer gebreid en lekker geknutseld met glitters... Ik blijf gewoon nog even hangen in de glittersfeer. Misschien wel tot en met december!

4 opmerkingen:

  1. Ach, een beetje 'bling' kan het hele jaar!
    Niet dat je nu de kerstboom al moet gaan zetten, hihihi, dat nu ook weer niet, maar je hanger is prachtig!
    En met kerstballen moet je gewoon op tijd beginnen, dan heb je straks je boom lekker vol hangen.
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de hanger prachtig ...
    Jij zult alvast een sfeervolle kerst hebben ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op IG had ik hem al voorbij zien komen een hij is echt mooi zo!
    Ik vind het glitterrandje helemaal geslaagd.
    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik ben nog niet in kerstsfeer, maar heb al wel zin kerstspulletjes te haken. Maar, nog even geen tijd...

    BeantwoordenVerwijderen