Pagina's

woensdag 21 oktober 2015

Kindertas

Vorige week ging ik aan de slag met een aantal mooie stoffen van Kwantum. Ik gebruikte de volgende stoffen: stof Jitske, stof Liza fuchsia en stof Romy. Met behulp van de Iron on van Lennie Flennerie maakte ik leuke applicaties van de stof Romy.  


En zette deze op een zelfgemaakt kindertasje. Zo krijg je een leuke voorkant (of is het de achterkant?)...


...en een leuke achterkant! Volgens mij is deze kant bij mij favoriet. 


Even van dichtbij... Ik zette er zo'n lief bloemetje op. Het doet me zomaar denken aan de herfst: rood-met-witte-stippen.


En een vrolijke vogel, die op z'n oog nog een extra knoopje kreeg. 


Aan de binnenkant van het tasje maakt mijn label van Nominette, het tasje helemaal af!

5 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt,grappig dat knoopje/oogje en ik wil zaterdag eens van die stofjes gaan kopen bij Kwantum maar dan in zwart/wit combinatie's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een plaatje!
    Ook bij mij is de 'paddenstoelenbloem-kant' favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! mooi passende voering erbij, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden je kindertas!
    De vogel is ook leuk hoor!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk. Hier wordt een kindje zeker blij van.

    BeantwoordenVerwijderen