Pagina's

woensdag 14 oktober 2015

Quilt cursus Sew Natural

Ohoh, ik loop telkens een beetje achter!! In de maand oktober maakte ik het blok van de maand september. 


En hieronder zie je het blok van de maand daarvoor, augustus dus! 


Ik ben zo benieuwd hoe het straks in zijn geheel wordt! Mijn laatste stoffen zijn besteld, dus als ik nou even in de quilt-sfeer blijf, kan ik deze week nog de voorkant gaan maken. Dan ben ik weer helemaal bij. Toch ben ik zomaar bang, dat ik in november opeens bedenk, dat ik het 'huiswerk' van de maand oktober nog niet gemaakt heb...

7 opmerkingen:

  1. Ha ha hindert niets hoor als je het maar met plezier doet ,dan maar een beetje later ,ziet er veel belovend uit ,mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maakt het wat uit? Voor ons niet hoor. Ik vind het alleen maar knap wat je maakt! En mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, niemand die jou hiervoor 'straft' hoor, lekker op je gemak doen. Augustus vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren, lijkt mij ontzettend leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om steeds weer een srukje te zien. Wij zijn ook benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat mooi en wat heb je dit netjes gemaakt. Ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat mooi en wat heb je dit netjes gemaakt. Ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen