Pagina's

maandag 12 oktober 2015

warme handen

Dit weekend had ik even een snelle haakactie! Ik haakte voor jongste dochter handwarmers. Vanmorgen waren ze hard nodig op de fiets! 


Ik maakte de handwarmers bijpassend bij de poncho, die ik hier al aan jullie liet zien. 


Ik gebruikte de restanten Tweed garen van Zeeman en de mooie kleurtjes van byClaire nr. 2


Het patroontje van de handwarmers kan je terugvinden op het blog van Ingthings. Wel paste ik dit patroon aan: aan kleinere kinderhandjes. Een kwestie van heel veel passen, ondertussen noteren wat je doet, zodat je daarna precies hetzelfde nummer 2 kan haken!

Eerlijk gezegd, ben ik best een beetje trots op het eindresultaat!

10 opmerkingen:

  1. Brrr... net op tijd af, deze mooie handwarmers! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En ja, het was zeker nodig vanmorgen. Heel koud is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig! wat was het koud op de fiets, brrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi geworden zeg. En erg stoer vind ik ze.
    Fijne dag Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze op IG al wat zijn ze mooi geworden. Ik ga ook maar eens snel aan de slag voor onze kids op de fiets. Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk zijn ze en inderdaad hard nodig ineens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn inderdaad al nodig op de fiets...ik heb vandaag voor het eerst mijn gewone handschoenen aan gedaan om naar het werk te fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely. I would love to make them for my daughter .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, zo passend bij de poncho!
    En lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen