Pagina's

donderdag 26 november 2015

haakgeluk 2: meisjesvest

Uit het nieuwste boek van Claire (Haakgeluk 2), haakte ik het meisjesvest. Een heel leuk project om te haken!


Om het vestje passend te maken voor een 6-jarig meisje, haakte ik met haaknaald 6 i.p.v. nummer 7. Bij de laatste grijze toer gebruikte ik stokjes en geen dubbele stokjes. Op die manier is het vest goed van maat!


En kijk eens even naar deze lieve knoop. Ik kocht de knoop op KreaDoe bij WolcafĂ©. De knopen zijn ook online te bestellen met verschillende teksten, dus ga maar eens even kijken op de site! En o ja, die Kreadoe: daar was ik doordat ik vrijkaarten won bij Liza van Confetti Lab . Nogmaals bedankt!! 

Tip: ook nu heeft ze weer een leuke give away op haar blog!!


Ik gebruikte de volgende kleuren van het mooie byClaire nr2 garen:

  • poederroze
  • fuchsia
  • oker
  • lichtgrijs

3 opmerkingen:

  1. Een heel originele meisjesvest ...
    Succes verzekerd ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooi vestje! Mijn meiden daar in tegen hoeven het echt niet helaas. Dus ik geniet van de foto's van andere. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen