Pagina's

donderdag 19 november 2015

Kwantum interieurmand

Van de mooie stevige stoffen van Kwantum maakte ik een stoere interieurmand.


De gebruikte stoffen voor deze mand zijn:

  • stof Joep
  • stof Liza off white
Voor meer info, kijk je even op de site van Kwantum.



Ik zette voor het eerst een zeilring van Prym in een project. Geeft direct een mooi en stoer uiterlijk aan de mand. Ook koos ik ervoor om zowel de binnen- als de buitenstof te verstevigen met vlieseline H250. Hierdoor wordt de stof extra stevig en blijft de interieurmand mooi in vorm.


En hoe kan het ook anders: in de mand bewaar ik bolletjes en al mijn WIP's! Als ik de foto nu zo bekijk, zie ik dat er alweer het e.e.a. weggewerkt is. De kerstbal (rechts in rood/wit) is al klaar en van de ByClaire bollen is ook weinig meer over! Maar ja, die mand blijft volgens mij altijd wel gevuld....

11 opmerkingen:

  1. Heel, heel mooi!!
    Als ik naar mezelf kijk... Er zou best wel eens een mand bij kunnen komen :-) Elke keer zeg ik tegen mezelf; niet méér wol in de huiskamer dan dit mandje. En dan.... Komt er weer een mandje bij... En een bakje... En.... Oeps... :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel toffe mand hoor ...
    Speciaal effect met het stofje ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je mand,stoere stof!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die combinatie van de zeilring en de zwart-witte stof. En WIP's... er verdwijnt wat en er komen weer nieuwe dingen bij, dat maakt handwerken zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinds kort heb ik de stoffen van Kwantum ook ontdekt. Volgens mij zelfs door jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk. Ziet er gaaf uit die mand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi, helemaal mijn stijl. Knap gemaakt! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe mand heb je gemaakt!Ik heb nog een stuk van dat zelfde stof hier liggen,misschien ga ik het ook zo wel opgebruiken dan past ze mooi bij mijn dekentje ;-) hier te zien: http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/2016/02/zwart-wit-dekentje.html

    BeantwoordenVerwijderen