Pagina's

woensdag 11 november 2015

Popcorn Granny Square

Dit was nu echt zo'n project waar ik lekker lang over gedaan heb.... Wat vervolgens nog weer blijft liggen, omdat er alleen nog een achterkantje gemaakt moet worden. Herkenbaar??


Maar nu is het dan toch gewoon klaar!! Ik haakte het kussen met het mooie Stone Washed garen van Scheepjes


Het kussen kreeg een prachtige achterkant van een stof van Soft Cactus. Dit stofje had ik al eventjes in huis liggen en nu is het dus eindelijk geworden wat het moet zijn: een mooi kussen. 


Met een passend dessin bij het najaar en de winter...


Natuurlijk mag het label van Nominette niet ontbreken. 

Wil je nu zelf aan de slag met dit mooie patroon? Op het blog van Jip by Jan kan je een hele duidelijke beschrijving terugvinden. Dus...heel veel haakplezier!

8 opmerkingen:

  1. Tof gedaan,super mooi stofje van Soft Cactus.Ik heb de donkere versie hier in de zetel liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer herkenbaar! :-))
    Maar ik ben blij dar je hem af hebt gemaakt; wat een prachtkussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. herkenbaar ja...
    Maar het kussen is af en mooi geworden hoor!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kussen. Ik haak altijd met de stonewashed, vind het een heerlijk garen.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelfs de achterkant is mooi! Iets om trots op te wezen. Prachtig kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig ... zeker en vast super gezellig op de sofa ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar ;)
    Maar hij is prachtig geworden.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kussen, die kleurtjes zijn erg mooi op elkaar afgestemd. Geslaagde wip wat je nu een "affo" mag noemen ;-)
    Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen