Pagina's

donderdag 24 december 2015

Bloggers DIY Countdown - Kersteditie

Op deze laatste dag voor kerst dan echt begint, heb ik gekozen voor een simpele DIY. Een DIY waarvoor je misschien de spulletjes gewoon in huis hebt liggen. 



Zo niet, dan zijn het materialen die je bij je laatste kerstinkopen nog wel mee kunt nemen. 


Wat heb je nodig:
  • kaarspassingen (o.a. Hema)
  • witte sneeuwbolletjes (o.a. Xenos)
  • touw
  • naald met scherpe punt


Duw de kaarspassingen plat. Zorg dat je een mooi stapeltje hebt liggen. 


Knip een flinke draad af van het touw. Rijg vervolgens met de scherpe naald een sneeuwbolletje aan de draad. 


De kaarspassingen vouw je eenvoudig om de draad. Het is niet nodig dit verder nog vast te zetten. 


Bij de slinger die ik maakte heb ik om en om een kaarspassing gevouwen en een sneeuwbolletje geregen. Ga door totdat je een flinke slinger hebt en geef de slinger nog een mooi plaatsje!



Wat was het leuk om iets te maken voor deze Bloggers DIY Countdown! Ceciel van het blog Badschuim, dank je wel voor het organiseren!! Wil je alle DIY's nog eens terug zien, kijk dan even op de facebook pagina van Badschuim.

Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen! Vier het feest van de komst van Het LICHT! 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slinger! Ik wens jou en je gezin hele fijne dagen toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gemaakt en simpel.. fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie DIY!!!
    Voor jou en je gezin ook gezegende kerstdagen!!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe slinger!Je theelichtjes zijn ook super mooi.Ook voor jullie fijne Kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gewoon, heel mooi!
    Fijne Kerst,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke slinger, dat ideetje ga ik onthouden :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen