Pagina's

maandag 7 december 2015

Bloggers DIY Countdown

Ceciel van het blog Badschuim organiseert een super leuke bloggers DIY Countdown. Dit jaar doe ik mee aan de kersteditie. Zeg nou zelf, deze tijd is toch echt de perfecte periode om mooie dingen te maken? 


Kijk even op het blog van Ceciel voor alle info over deze DIY Countdown en alle deelnemende bloggers (het zijn er wel 10!!). 

In de loop van de komende weken kan je op mijn blog 2 DIY's verwachten voor de Bloggers DIY Countdown. De √©ne is al klaar en in gebruik (heel gezellig!), de tweede moet ik nog maken! Wordt vervolgd. 

5 opmerkingen:

  1. Ik ga zo meteen eens naar de anderen kijken en ben benieuwd wat je aan het maken bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om eens een gezicht achter die creatieve Hennie te zien :) wat een superleuk initiatief. Ik ga het volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, mijn gezicht kom je niet zo heel vaak tegen op het WWW. Maar nu dus wel. gr. Hennie

      Verwijderen