Pagina's

dinsdag 1 december 2015

Lennie Flennerie en kerst DIY #3

Weer een leuke DIY met de materialen van Lennie Flennerie. Dit keer maakte ik een eenvoudige slinger. Sterren horen wat mij betreft gewoon bij de kerst!


Wat heb je hiervoor nodig:
  • neutrale stof (ongebleekte katoen vind ik het mooiste)
  • papier met een leuke print
  • stempels
  • Stick on van Lennie Flennerie
  • Tools Shape set van Lennie Flennerie
  • touw
  • bedel


Als eerste nam ik drie sterren over met de tools Shape set op de stof. Doe dit met verdwijnstift, dan zie je na een paar dagen niets meer van het lijntje (mocht je er toch een stukje naast knippen...).

Knip de sterren ruim uit en bestempel de stof met kerst/winter stempels. Plak daarna met behulp van Stick on de stoffen ster op een papieren ster en knip nu de ster netjes uit.


Met de Prym variotang maakte ik de gaatjes in de sterren, knoopte ze aan een touwtje en klaar is je slingertje! In de voorraad had ik nog een houten labeltje liggen. Ook deze werd bestempeld en bovenaan de slinger geknoopt. Een mooie bedel maakt het af!

Voor alle info over Lennie Flennerie kijk je hier. Voor DIY #1 en DIY #2, kijk je hier en hier. Veel kerst knutsel plezier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten