Pagina's

woensdag 9 december 2015

Lennie Flennerie en kerst DIY #4

Dit keer geen stap voor stap beschrijving, maar gewoon wat foto's om te laten zien wat je allemaal kan plakken met de materialen van Lennie Flennerie. Basis voor deze DIY zijn 4 MDF kerstboompjes van Pronty. Voor het beplakken van de boompjes gebruikte ik Stick on en Colourpad.


De boompjes hebben allemaal een andere versiering gekregen. Als eerste heb ik de zijkant van de boompjes wit geverfd met plakkaatverf.

Het rechter boompje kreeg daarna een laagje Colourpad opgeplakt. Na het verwijderen van de bovenste beschermlaag van de Colourpad heb ik het boompje in de glitters gelegd. Mooi toch?


Het linker boompje beplakte ik met Stick on en een laagje verhuisdeken. Met een mooi glimmend geborduurd sterretje is dit boompje helemaal af. De stam werd omwikkeld met touw. 


Deze twee vind ik zelf ook wel erg goed gelukt! Op de Stick on van de linker boom plakte ik stukjes lontwol. 


Het andere boompje kreeg een laagje vilt met daarop een kurken X (kurken plakletters verkrijgbaar bij Xenos). Het stammetje omwikkelde ik met glimmend draad. 

Zo alles bij elkaar een sfeer waar ik van hou: neutraal en toch met een glimmertje, zachte materialen en toch met een stoere uitstraling! 

Meer weten over Lennie Flennerie? Kijk even op dit blog. Voor mij was dit de laatste kerst DIY met deze handige materialen. Wil je nummer #1, #2 en #3 nog even teruglezen, klik dan op de cijfers! 

Hebben jullie overigens het eerste bericht van de Bloggers DIY Countdown al gezien? Op de facebook pagina van Badschuim kan je elke dag de laatste updates terugvinden. 

6 opmerkingen:

  1. Leuke boompjes,ik heb nog nooit van lontwol gehoord maar ziet er zacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht de lontwol alweer even geleden bij een tuincentrum. Deze variant is meer decoratief dan praktisch te gebruiken, zeg maar. gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Wat een leuke ideetjes, staat gezellig zo bij elkaar!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi geheel hè Marijke! Ben er ook best blij mee. gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Chique! Vooral de lontwol- en kruisjesboom!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij zijn die bij mij ook wel favoriet... gr. Hennie

      Verwijderen