Pagina's

vrijdag 8 januari 2016

breien

Opeens ben ik niet met 3 verschillende haakprojecten bezig, maar zijn het drie verschillende breiprojecten geworden!! Eéntje is er al klaar...


Ik heb een leuk dekentje voor op de bank (of over de bank) gebreid. Het patroon vond ik in het blad La Maison Victor, editie 2, zomer 2014. 


Tijdens de kerstborrel bij Wolplein, kocht ik 6 bollen Drops Andes. Een super zacht wolletje, wat lekker vlot breit met breinaalden nummer 9.

De houten knoop kocht ik bij Wolcafé, een kleine boodschap voor iedereen hier in huis, die zich even warm houdt met dit fijne dekentje!


Breien is leuk!! Ik ga lekker verder met m'n andere twee projecten! Fijn weekend. 

22 opmerkingen:

  1. Mooie deken! Breien geeft sneller resultaat, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lastig te zeggen. Haken gaat af en toe toch ook echt wel sneller. Breien is op de één of andere manier wel meer ontspannen. gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Erg mooi geworden! Breien is ook gewoon heerlijk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige deken. Breien, daar ben ik nog niet aan begonnen. Nog te veel naai- en haakprojecten in mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zitten ook in mijn hoofd! Nooit klaar toch met alle projecten en ideetjes. gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Wat een mooie deken! Is dat niet zwaar om te breien?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, de wol is ook niet zwaar. Daarbij heb ik gebreid op rondbreinaalden. Hiermee kan je het werk wat meer op je schoot laten rusten. gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Mooie deken. Haken is heerlijk om te doen en altijd leuk om af te wisselen met lekker breien. Ik ben benieuwd wat je nog meer breit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op Instagram kan je al wat stukjes zien van mijn andere breiwerken. gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Nou hè, basic is af en toe ook gewoon mooi. gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Leuk voor de afwisseling!! Ik wissel het ook altijd graag af breien en haken! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalige deken vermoed ik ;) Ik wil ook nog eens terug beginnen met breien en wil een Bernadette vest voor mezelf maken.Moet dringend voor garen gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat Bernadette vest ziet er ook wel erg leuk uit!!! gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Wauw wat is mooi Hennie! Ben benieuwd wat er nog meer voor moois van jouw breinaalden komt tikken ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nog met sokken bezig en een hele mooie, maar wel bewerkelijke sjaal. gr. Hennie

      Verwijderen
  10. Wauw! Knap werk!
    Laat maar snel zien, die andere projecten :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi, eenvoudig dekentje. Daardoor ziet het er heel stylish uit. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen