Pagina's

woensdag 20 januari 2016

vlaggetjes

Wat is dat toch met vlaggetjes? Vlaggetjes zijn altijd leuk: van papier, van stof of gehaakt! Nu ik dit tik, denk ik gelijk: zou je ze ook kunnen breien?? Denk het wel!


Ik haakte dit slingertje met vrolijke vlaggetjes. Het patroontje komt uit het boek Haakgeluk 2 van by Claire


Het ideetje kwam voorbij op het Instagram account van by Claire. De driehoek deken uit Haakgeluk 2 vormt de basis voor deze vlaggetjes. Leuk is dat!


En dus ging ik haken: eerst in kleur en nu in mooi crème. Wil je die al zien? Kijk even op mijn Instagram account!  En die gebreide vlaggetjes: eens even over nadenken...

9 opmerkingen:

  1. Die gele puntjes vind ik zo gezellig! Zonnig! Gezonnig :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo gezellig die vlaggetjes! En de crèmekleurige zag ik ook al voorbij komen, ook leuk ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ik hou ook zo van vlaggetjes :-)
    Die van jou zijn superleuk en vrolijk, dat gele puntje doet het m wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig! Mijn oudste dochter wil graag leren haken, misschien is dit wel een leuk startersproject.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gebreide vlaggetjes, kijk maar eens op http://www.debreimeisjes.nl/vlaggenlijnvoorkatrein.html of http://www.garnstudio.com/lang/nl/video.php?id=236
    Ook leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels ben ik gewoon zelf begonnen aan gebreide vlaggetjes! Klein beetje uitproberen en dan lukt het wel. Ik ga de links van jou ook eens even bekijken. gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Wat een gezellig leuke vlaggetjes! Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk, dat gele toefje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen